
[ad_1]
در ابتدا ، سرویس تحویل غذا Dame به تدریج فعالیتهای خود را گسترش داد. امسال Dáme بازاری را راه اندازی می کند ، یعنی. واردات غذا ، لوازم آرایشی یا اسباب بازی ، سی دقیقه پس از سفارش. از سال آینده ، خدمات باید به صدها شهر چک و اسلواکی گسترش یابد.
فیلیپ فینگل ، سرپرست این شرکت می گوید: “ما برنامه های بزرگی در این زمینه داریم ، جاه طلبی ما برای سال آینده بالا است ، ما می خواهیم مجموعه ای از هزاران فروشگاه ارائه دهیم و به بخش های دیگر ، مانند لوازم حیوانات خانگی ، داروها یا لوازم الکترونیکی کوچک ، گسترش دهیم.” سکه. غذای کنفرانس E15.
در این رویداد ، مدیران Kaufland و اپراتور داروخانه Dr. حداکثر اگرچه اروپا تا حدی در حال بازگشت به سطح قبل از همه گیری است ، اما شرکت ها انتظار کاهش محبوبیت خرید آنلاین را ندارند.
“ما در حال برنامه ریزی یک تازگی در قالب تحویل در همان روز هستیم. در ابتدا در پراگ در دسترس خواهد بود. “دانیل هوراک ، سرپرست گروه هلدینگ Česká lékárna گفت.
میروسلاوا بیرشوا ، مدیر فروش Kaufland در جمهوری چک و اسلواکی ، برنامه های جاه طلبانه ای ترسیم کرد. یک زنجیره خرده فروشی آلمانی می تواند مفهومی را که در کشور خود کار می کند به بازار داخلی بیاورد: بازار آنلاین.
بازارهای به اصطلاح یکی از مهمترین روندهای تجارت الکترونیک هستند. به این ترتیب ، خرده فروشان اینترنتی سعی می کنند طیف وسیعی از محصولات را با کالاهای سایر خرده فروشان گسترش دهند و به عنوان تجمیعی عمل کنند که در آن مشتری به طور ایده آل همه چیز را پیدا می کند.

“ما می خواهیم هرچه سریعتر گسترش دهیم ، اما نمی توانم تاریخ دقیق و موقعیت نهایی را بگویم. البته همه چیز مربوط به چالش های فنی است. با این حال ، جمهوری چک و اسلواکی برای ما کشورهای مهمی هستند. ”
وضعیت فروشنده بلیط Kiwi.com کاملاً مشخص است. علاوه بر تعمیق تجارت ، باید تلاش کند ارزش افزوده جدیدی ارائه دهد. “ما در حال سرمایه گذاری بر روی خدمات جدیدی هستیم که به مشتریان انعطاف پذیری بیشتری می دهد یا انواع گارانتی را ارائه می دهد. آنها دوره بعد از دوره و بی ثباتی بازار را نشان می دهند ، جایی که هنوز تعداد پروازهای لغو شده همچنان قابل توجه است. مشتریان باید مطمئن باشند که از بلیط ضرر نخواهند کرد “، سرپرست شرکت الیور دلوحی توضیح داد.
به گفته مگدالنا دیویشووا ، بنیانگذار آژانس آنلاین مردم آنلاین ، خرده فروشان آنلاین معمولاً باید کمبود نیروی کار ماهر در بازار کار را در نظر بگیرند. الزامات کارکنان تجارت الکترونیک نیز در همین راستا است.
“این صنعت به طور مداوم بین 15 تا 20 درصد در سال رشد می کند و دستمزد نیز بر این اساس تنظیم می شود. جایی که قبلاً سی هزار نفر متخصص می گرفتید ، امروز باید حداقل پنجاه پیشنهاد دهید. و فرصتی برای کار در خانه ، “می گوید دیویشووا.

این همه گیری همچنین برای سرمایه گذاران یک عارضه بود ، عمدتا به دلیل عدم تماس شخصی ، که به گفته سرمایه گذاران شاید مهمترین چیز در هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری باشد. با این حال ، اگر آنها منابع مالی خود را در پروژه های تجارت الکترونیک سرمایه گذاری کرده اند ، مطمئناً در دوره کووید ضرر نکرده اند.
“پروژه های سرمایه گذاری کمتر و سرمایه گذاران بیشتر وجود دارد. این رتبه بندی شرکت های نوپا را نه تنها در زمینه تجارت الکترونیکی افزایش داد “، وضعیت را در طول بحث Ondrej Frajk از Reflex Capital توصیف می کند.
پلتفرم تأمین مالی جمعی Fingood ، که وام به SME ها را تأمین می کند ، همچنین برنامه های بلندپروازانه ای برای سال آینده دارد. “ما می خواهیم نیروی محرکه صنعت باشیم. در حال حاضر 3700 سرمایه گذار داریم ، اما در حال ایجاد بستری برای 25000 سرمایه گذار هستیم. “ویت اندلر ، مدیرعامل Fingood توضیح می دهد.
با این حال ، جاه طلبی Fingood به مرز چک ختم نمی شود ، مدیریت شرکت در حال حاضر در حال توسعه در خارج از کشور است. اندلر می گوید: “تنها چیزی که ما در حال حاضر نیاز داریم تأیید بانک ملی چک است تا بتوانیم مجوز بگیریم و روند را آغاز کنیم.”

در بحث ، سرمایه گذاران همچنین به بخش غیرمعمول که در COVID تشدید شده است اشاره کردند ، یعنی پروژه های سلامت روان. “من در پروژه های سلامت روان ، یعنی راه اندازی Hedepy سرمایه گذاری کرده ام ، جایی که امکان انجام درمان به صورت آنلاین وجود دارد. بخش بهداشت روانی رشد فوق العاده ای داشته و از ابتدا بر اساس Covid تکامل یافته است. اکنون ما با او به خارج از کشور می رویم ، زیرا تقاضا در سراسر جهان بسیار زیاد است. “مارتین روژوف ، سرمایه گذار توضیح می دهد. تجربه وی توسط Frick تأیید شد ، که از پلت فرم Vos.health حمایت مالی کرد.
برعکس ، نام ESG ، یعنی ارزیابی پایداری استارت آپ ها و شرکت ها موضوعی برای سرمایه گذاران نیست. Ondrej Bartosz از Credo Ventures در این کنفرانس گفت: “ما هنگام سرمایه گذاری در نظر گرفتن برچسب ESG مقاومت می کنیم ، زیرا این برچسب غیر ضروری برای من است ، هر پروژه عناصر ESG را در خود دارد.”
مارتین روژو به طور هدفمند به دنبال فرصت های سرمایه گذاری پایدار است ، اما به گفته وی ، کمبود چنین چیزی در بازار چک وجود دارد. “من در سه سال گذشته بسیاری از آنها را تجزیه و تحلیل کرده ام ، اما تنها کسانی که در نهایت روی آنها سرمایه گذاری کردم Econea و بخشی از بازار کشاورزان Scuk بودند.”

[ad_2]
دیدگاهها