رادارها نه تنها هواپیماها را کنترل می کنند ، به عنوان مثال هواپیماهای بدون سرنشین در صحنه ظاهر شده اند


الدیس 30 سال پیش تاسیس شد. از یک شرکت کوچک ، به یک تولید کننده رادار با 250 کارمند تبدیل شد. موفق ترین بازار برای آن هند ، هفتمین کشور بزرگ جهان است. در مجموع ، تاکنون محصولات یا خدمات خود را به حدود سه ده کشور صادر کرده است. اما تجارت فقط یکی از مواردی است که آینده رادار امروز را تعیین می کند. همانطور که مدیر اجرایی الدیس ، الس ادلیچکا اشاره کرد ، این پیشرفت عظیم است. این امر تا حدی به این دلیل است که شرکت های مختلف سعی دارند با فشار آوردن به شرایط خاص ، رقبای خود را از مناقصه خارج کنند. “به طور متناقضی ، این پیشرفت ما را تسریع می کند. نه تنها ما ، بلکه رقبای ما نیز هستند ، بنابراین در نهایت مشتریان از این مزیت بهره مند می شوند “، می گوید آلس ادلیچکا.

فن آوری های جدید خواهد آمد

مورد دیگر فناوری های جدیدی است که روزی جایگزین سیگنال رادیویی می شوند. اما حتی نیاز به توانایی یافتن اجسام بسیار کوچکتر از هواپیما. چنین هواپیماهای بدون سرنشین دیگر فقط یک اسباب بازی برای علاقه مندان نیست. آنها می توانند عکس بگیرند یا حمله کنند. محافظت در برابر آنها می تواند یک چالش جدید برای فرودگاه ها ، بیمارستان ها ، نیروگاه ها ، تأمین آب و به طور کلی زیرساخت های مهم باشد. مدیر عامل شرکت الدیس می گوید: “به لطف بخش هوافضا ، می توانیم یک راه حل کامل در این زمینه ارائه دهیم.”

الدیس توسط کارمندان سابق موسسه تحقیقات رادیویی ، که بخشی از تسلا پردوبیس بود ، تأسیس شد. “وی موفقیت خود را مدیون تواناییهای استثنایی این بنیانگذاران است. آنها موفق به تولید محصولی با ارزش افزوده بالا شدند “، می گوید آلس ادلیچکا. در ابتدا ، این شرکت عمدتا رادارها را مدرن می کند ، از سال 2003 رادارهای جدیدی را تولید و نصب می کند. در سال 2012 ، دستیابی به موفقیت در بازار هند ، جایی که تاکنون 32 سیستم رادار جدید نصب و 11 سیستم دیگر را به روزرسانی کرده است ، در سال 2017 ، بخشی از هلدینگ صنعتی گروه چکسلواکی شد ، جایی که بعداً به بخش تازه تاسیس CSG پیوست. هوافضا.

وی برای سی سالگی خود یک سالن جدید و یک آرم جدید به خودش هدیه داد. “چهار سال پیش ، ما با افزایش چشمگیر حجم سفارشات دست و پنجه نرم کردیم. ظرفیت ما سالانه پنج رادار است ، اما تقاضا به پانزده رادار می رسد. COVID-19 سرعت ما را کند کرده است ، اما در دراز مدت باید برای بهره وری بالاتر هماهنگ شویم. ”می گوید Ales Edlichka.

حمایت کمی از صنعت ، آموزش و تحقیقات

به گفته وی ، یک مشکل بزرگ برای صنعت چک و تولیدکنندگانی مانند الدیس حمایت اندک از طرف دولت است: “ما فقط به حرفهای پوچ نیاز به حمایت از صنعت نداریم. بله ، نیاز به تخفیف مالیاتی و یارانه ها وجود دارد. اما با همه اینها ، یک دولت عظیم وجود دارد. ما به آموزش ، تحقیق و تغییر در فضای این صنعت نیاز داریم و باید به گونه ای توسعه یابد که نه تنها مونتاژ بلکه در درجه اول طراحی و تولید باشد. “

به عنوان مثال Eldis ، سالانه حدود دوازده متخصص استخدام می کند ، اما آنها باید آموزش ببینند زیرا دانشگاه ها هنوز در زمینه فن آوری رادار تخصصی ارائه نداده اند. در عین حال ، الدیس تنها کسی نیست که از آنها استقبال کند. با این حال ، تخصص معمولاً در مناطق مختلف “پاره” می شود و باید در شرکت “مونتاژ” شود. این همکاری با دانشگاه ها ، شهرداری ها ، مدارس و مواردی از این دست بود که باعث شد این شرکت آرم را تغییر دهد ، از جمله موارد دیگر. Ales Jedlicka تأیید می کند: “این آرم بسیار مربوط به جذب افراد جدید و ارائه شرکت ، حتی در محل ما است.” “شبدر چهار برگ اصلی نشان دهنده این است که این شرکت چهار بنیانگذار دارد. امروز ما می خواهیم پویایی و همچنین گشودگی آن را نشان دهیم. من معمولاً با حوزه دانشگاهی ارتباط برقرار می کنم ، به عنوان مثال ، من به مدارس می روم و می خواهیم همه جا پویا باشیم ، “.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *