فشار شرکت ها برای استفاده از سوخت های زیست محیطی در حال افزایش است


مارتین فلیکس ، سخنگوی انجمن حمل و نقل چشمد بوهمیا گفت: “تقاضا برای این حمل و نقل عمدتا توسط شرکت های بزرگ چند ملیتی مطرح می شود.” همین تجربه را شرکت حمل و نقل و لجستیک CEE Logistics به اشتراک گذاشته است که 430 وسیله نقلیه را اداره می کند و در 25 کشور جهان فعالیت می کند.

“به نظر می رسد LNG تنها راه قابل قبول برای صحبت در مورد گازوئیل است. در ماه آوریل ، ما سه اتومبیل را برای مشتری بزرگ در آلمان خریداری کردیم. در حال حاضر ، استفاده از پیشرانه پایدار برای ما بسیار مهم است.” جمهوری چک و اسلواکی لوسی لوهینسکا ، مدیر بازاریابی CEE ، با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سوخت جایگزین در ناوگان حمل و نقل رشد می کند ، گفت: “ما می خواهیم مارک های دیگر و دستگاه های سبزتر را امتحان کنیم.”

اولین کامیون LNG در اواخر سال گذشته توسط شرکت حمل و نقل جنوبی بوهمی Giomir خریداری شد. او پس از یک تجربه خوب ، شش ماشین دیگر خریداری خواهد کرد ، نه تنها به دلیل هزینه های عملیاتی پایین ، که گفته می شود بیش از قیمت خرید بالاتر کامیون است.

کامیون ها کار را پشت فرمان می گذارند.  کوید آنها را از ترافیک بین المللی بیزار می کند

“سوختهای سبز درهای قرارداد پرسود را برای شرکتهای حمل و نقل باز می کند. دیزل اصلاً وارد آنها نمی شد. چنین درخواست هایی ، به عنوان مثال ، توسط زنجیره های غذایی انجام می شود تا آنها بتوانند بگویند که چقدر سبز هستند. “، مدیر عامل شرکت Giomiru ، کامیلا اسمودکووا گفت. وی افزود: “متأسفانه ، آنها هیچ هزینه ای برای استفاده از این سوخت ها به ما پرداخت نمی كنند.”

دنیس هایلووا ، رئیس ارتباطات بازاریابی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه چارلز ، گفت: علاوه بر زنجیره های غذایی ، فروشگاه های الکترونیکی همچنین “سبز” را فشار می دهند تا ادعا کنند که آنها در مبارزه با رقبای بی شمار چقدر سازگار با محیط زیست هستند.

“این موضوع به طور فزاینده ای برای شرکت ها مهم است ، فشارها در حال افزایش است و در اروپا ادامه خواهد یافت. در بیشتر مواقع ، شرکت ها سعی می کنند مسئولیت محیط را به عهده مشتری بگذارند و به او این امکان را می دهند تا به اصطلاح از طریق محیط زیست سازگارتر باشد. به عنوان مثال ، یک شرکت قطعه ای از جنگل را خریداری می کند یا در انرژی سبز مانند ماشین الکتریکی سرمایه گذاری می کند. مشتری احساس می کند که چیزی سازگارتر با محیط زیست خریداری می کند ، در عین حال فقط برای پروژه زیست محیطی شرکت پول می دهد. “

ماشین های شاسی بلند زنده می شوند.  انیاق ها ، اردوها و اتومبیل های ورزشی مشترک هستند

“به عنوان مثال پریمارك اخیراً اظهار داشت كه هنگام حمل محصولات با كشتی سازگار با محیط زیست است. این مزخرف کامل است. در عین حال ، برخی از مشتریان می توانند این را به عنوان یک استدلال بپذیرند. “

در حالی که گسترش وسایل نقلیه الکتریکی در حمل و نقل مسافر پیش بینی می شود ، در حمل و نقل بار ، گسترش قابل توجهی درایوهای الکتریکی بعید است. به عنوان مثال ، در آلمان استفاده از خطوط کشش را آزمایش می کنند و سپس کامیون ها به عنوان واگن برقی فعالیت می کنند. سازگاری چرخ دستی ها با مسیرهای اصلی حمل و نقل و استفاده مطمئن از آنها کاملاً بعید است. روش دیگر ، کامیون های برقی از باتری استفاده می کنند ، اما بیشتر شبیه وانت و وسایل نقلیه کوچکتر هستند.

فلیکس توضیح می دهد: “مشکل اصلی آنها مسافت پیموده شده در حدود صد کیلومتر و حداکثر 3.5 برابر قیمت اتومبیل های دیزلی استاندارد است.” استفاده از پیشرانه هیدروژنی نیز در معرض خطر است ، اما طبق گفته فلیکس ، این فناوری هنوز به چندین سال توسعه نیاز دارد.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *