مستقیم و راست تر. فیس بوک قوانین سیاست ملایم تری را اعمال کرده است

[ad_1]

اسنادی که WSJ به آنها استناد کرده است ، از جمله ، نشان می دهد که بسیاری از افراد مشهور ، سیاستمداران و کاربران عالی رتبه قوانین متفاوتی در شبکه اجتماعی فیس بوک در مورد محتوایی که می توانند ارسال کنند ، داشته اند. در این مورد ، فیس بوک تصدیق کرد که شکایت XCheck مربوط است. با این حال ، او استدلال می کند که این سیستم طوری طراحی شده است که در صورت نیاز به درک عمیق ، گام بعدی را شامل شود.

روزنامه آمریکایی همچنین اشاره کرد که کارکنان فیس بوک به طور مرتب به فعالیت کارتل ها و قاچاقچیان مواد مخدر در شبکه اجتماعی توجه می کنند. گزارش شده است که پاسخ این شرکت “ضعیف” است. به عنوان مثال ، در نوامبر 2019 ، کانال عربی بی بی سی گزارشی از فروش یاوران داخلی را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد. اسناد داخلی فیس بوک نشان می دهد که این شرکت از قبل از این مشکل مطلع بوده است. به گفته WSJ ، او تنها زمانی مداخله کرد که اپل تهدید کرد محصولات خود را از App Store خارج می کند

منتقدان می گویند فیس بوک منابعی برای تعدیل همه محتوای پلتفرم خود و محافظت از 2.8 میلیارد کاربر ندارد. دیوید کرکپاتریک ، نویسنده اثر فیس بوک ، به پادکست BBC Tech Tent گفت که وی گفت فیس بوک انگیزه ای برای تنظیم محتوا در خارج از ایالات متحده ندارد.

مشخصات مارک زاکربرگ

کرکپاتریک آمار WSJ را به یاد می آورد و در مورد کارهای اطلاعاتی نادرست ، 83 درصد از سال بر ایالات متحده متمرکز بود. وی گفت ، در عین حال ، 90 درصد از فیس بوک در خارج از ایالات متحده فعالیت می کند. و او می گوید که تأثیر منفی بر سیاست کشورهایی مانند فیلیپین ، لهستان ، برزیل ، مجارستان و ترکیه دارد.

فیس بوک همچنین با شکایت گروهی از سهامداران خود روبرو است. از جمله ، آنها ادعا می کنند که مبلغ 5 میلیارد دلار (108.4 میلیارد کرون) فیس بوک به کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده برای حل رسوایی اطلاعات مربوط به 87 میلیون کاربر فیس بوک ، که توسط کمبریج آنالیتیکا به طور غیرقانونی به دست آمده بود ، بسیار زیاد بود زیرا او مجبور به دفاع بود. مارک زاکربرگ از مسئولیت. فیس بوک اعلام کرد در مورد اختلافات حقوقی جاری چیزی برای گفتن ندارد.

گوگل ، فیس بوک و مایکروسافت بیشترین هزینه را برای لابی در اروپا انجام می دهند و میلیون ها یورو هزینه دارند

این هفته نیویورک تایمز گزارش داد که فیس بوک در تلاش است محتوایی را که کاربران می بینند به فیدهای خبری کاربران جذب کند. روزنامه می گوید پروژه Amplify برای نشان دادن داستانهای مثبت مردم در رسانه های اجتماعی ایجاد شده است. فیس بوک اعلام کرد هیچ تغییری در سیستم های پیام رسانی آن ایجاد نشده است.

بر اساس “مخالف” برای سرمایه گذار پیتر تیل ، حامی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا ، این هفته نیز رسانه ها این هفته از توافقی که زاکربرگ و داماد ترامپ ، جارد کوشنر ، در شام کاخ سفید در اکتبر 2019 به دست آوردند ، خبر دادند. زاکربرگ قول داده است که فیس بوک “به طور واقعی از کنترل بیانیه های سیاسی اجتناب خواهد کرد.” در مقابل ، ترامپ مجبور شد از تنظیم فیس بوک خودداری کند.

آمازون سلطه فیس بوک و گوگل را تضعیف می کند.  درآمد تبلیغات آنلاین سرسام آور است

جریمه بی سابقه 225 میلیون یورویی به واتس اپ تعلق گرفت



[ad_2]

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *