کاپوشواری از Shopsys می گوید هنوز فروشندگان سنگ می توانند به صورت آنلاین تهدید کنند


در طول بحران ویروس کرونا ، Shopsys کار را در همه جا به عنوان یک استاندارد جدید برای عملکرد جامعه معرفی کرد. چگونه همکاری از راه دور با افرادی از سراسر جمهوری چک و اسلواکی موفق بوده است؟

توانایی کارکنان ما برای کار از هر کجا به عنوان پاسخی طبیعی به رژیم عادی جدید ایجاد شده توسط (بعد) آب و هوای همه گیر ظاهر شد. ما قبلاً از راه دور کار می کردیم ، بنابراین تغییر نحوه کار با هم برای ما آسان بود. برای ما ، کار در همه جا نه تنها به معنای آزادی بیشتر ، بلکه مسئولیت شخصی است. به لطف این ما می توانیم استعدادهای بیشتری را جذب کنیم ، هیچ بازدهی کاهش نمی یابد و رضایت مشتری و کارکنان حتی افزایش می یابد.

آیا قصد دارید خدمات Shopsys را به غیر از اسلواکی به کشورهای دیگر نیز گسترش دهید؟

بسیاری از مشتریان ما در سراسر اروپا یا حتی در سراسر جهان فروش می کنند ، بنابراین ما امروزه بخشی از ردپای خود را در خارج از کشور داریم. وقتی صحبت از ارائه خدمات به شرکت های خارجی می شود ، این چیزی است که ما قطعاً می خواهیم در دراز مدت به دنبال آن باشیم. در میان مدت و کوتاه مدت ، ما شاهد پتانسیل عظیمی در جمهوری چک و اسلواکی هستیم. بازار راه حل های تجارت الکترونیکی شخصی بسیار پراکنده است که پایدار نیست. در عین حال ، تغییر مستمر مصرف به صورت آنلاین اهمیت کانال های تجارت الکترونیک را برای خرده فروشان افزایش می دهد ، که باعث افزایش تقاضا می شود. ما می خواهیم از بیشتر 100 فروشگاه الکترونیکی بزرگ در بازار چک مراقبت کنیم. تا اینجا حدود ده نفر هستیم ، بنابراین کارهای زیادی برای انجام داریم.

جهان تجارت الکترونیکی پس از از سرگیری فعالیت فروشندگان سنگ که به دلیل همه گیری مجبور به نفوذ به دنیای تجارت الکترونیک شده اند ، چگونه تغییر خواهد کرد؟

ما انتظار داریم که فروشندگان سنگ کلاسیک می توانند تهدید بزرگی برای فروشندگان صرفاً آنلاین باشند. آنها دارای انواع برندهای قوی ، پایگاه داده های بزرگ مشتریان وفادار و بودجه زیاد هستند. اگرچه آنها فاقد شایستگی های دیجیتالی هستند ، اما می توانند به تدریج در اینجا ارتقاء یابند. برای صاحبان و مدیریت آنها مهم است که در نظر بگیرند که آیا آنها موافق تغییر قوانین فروش هستند. رفتار مشتریانی که به طور فزاینده ای کانال های آفلاین و آنلاین را در خرید خود ترکیب می کنند نیز در حال تغییر است. فروشندگان باید خود را با این روند تطبیق دهند.

مدیر فروشگاه Mašika می گوید ، همه گیری همه گیر رشد سالانه Notina را تقریباً نصف کرده است

آیا قصد دارید گردش مالی سالانه 100 میلیون کرون داشته باشید ، وضعیت Shopsys در حال حاضر در بازار چگونه است؟

در حدود سال 2016 ، رکود Shopsys بین 25 تا 30 میلیون کرون بود. در چهار سال گذشته ما موفق شدیم گردش مالی خود را دو برابر و نصف کنیم و آرمان ما این است که نرخ رشد سالانه را در دهها درصد پایین نگه داریم. ما نمی خواهیم به هر قیمتی رشد کنیم ، حفظ سطح فناوری و رضایت مشتری برای ما مهم است. ما فقط در نیمه اول سال مالی هستیم و هدف حمله به صد میلیون گردش مالی هنوز قابل دستیابی به نظر می رسد.

Shopsys به طور منظم از محیط تجارت الکترونیکی تحقیقاتی را انجام می دهد. بیماری همه گیر چه روندهای جدیدی را به ارمغان آورده است؟

تغییرات در رفتار مشتری ، فروشنده را مجبور می کند تا آنجا که ممکن است تمام کانال های فروش خود را به هم متصل کند ، به طوری که مشتری می تواند به راحتی محیط آنلاین و آفلاین را هنگام خرید ترکیب کند-این به اصطلاح فروش چند کاناله است. اگرچه این یک کلمه پر سر و صدا است که تقریباً یک دهه است در کنفرانس ها درباره آن صحبت می شود ، اما واقعیت این است که بسیاری از فروشندگان هنوز کانال های آنلاین و آفلاین کافی ندارند. این سطح پیوستگی این کانال ها است که ما در حال حاضر تجزیه و تحلیل می کنیم. ما 60 ارائه دهنده برجسته را انتخاب کردیم که آنها را از نظر 20 سناریوی چند کانالی تحلیل می کنیم. ما نتایج را در ماه سپتامبر و در چندین کنفرانس در مجله خود منتشر خواهیم کرد.



دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *