کمیسیون اروپا همچنین می خواهد میزان مجاز انتشار برای حمل و نقل جاده ای را پیشنهاد دهد. این باعث گران شدن آن می شود

[ad_1]

یکی از بزرگترین تغییرات باید از طریق مقررات در حوزه حمل و نقل ایجاد شود. پیش نویس این پیشنهاد که در دسترس بلومبرگ است ، ایجاد بازارهای حمل و نقل دریایی و جاده ای تا سال 2023 است.

در حالی که تحلیلگران نیروی دریایی اتفاق نظر دارند که این مرحله تقریباً اجتناب ناپذیر است ، اما هنوز در مورد مسیر مشخص نیست. و اگر کمیته این پیشنهاد را ارائه داده باشد ، س isال این است که پیشنهاد نهایی چگونه خواهد بود و تأثیر واقعی آن چه خواهد بود. در این زمینه ، فرانس تیمرمانس ، معاون اول کمیسیون اروپا ، گفت که گسترش ETS اتحادیه اروپا در بخش حمل و نقل جاده ای و ساختمان باید با یک صندوق ویژه همراه باشد که تأثیر آن را بر آسیب پذیرترین افراد شهروندان اتحادیه اروپا

دو نیروگاه حرارتی میزان انتشار را تسلیم نمی کنند.  در حال حاضر صدها میلیون جریمه توسط مقامات گمرک اعمال می شود

انجمن داخلی صنعت حاضر به اظهارنظر درباره اطلاعات منتظر ارائه رسمی بسته نشد. انجمن حاملان چهماد بوهمیا اختلاف نظر بیشتری داشت: “هنوز مشخص نیست که آیا تلاش برای کاهش انتشار به دلیل افزایش مالیات بر گازوئیل است یا فروش مجوز انتشار. در هر دو حالت ، این به معنای افزایش هزینه های عملیاتی و در نتیجه افزایش هزینه حمل و نقل و از این رو سایر موارد خواهد بود. “” مارتین فلیکس ، سخنگوی انجمن گفت.

در عین حال ، آنها هنوز حمل و نقل کامیون ها را در مسافت های طولانی کنترل نمی کنند ، به جز موتورهای احتراق داخلی. “اتومبیل های الکتریکی موجود فقط به دلیل برد کوتاه برای توزیع مناسب هستند و در عین حال زیرساخت های لازم شارژر یا شارژر را ندارند. بنابراین مناسب است که بر کاهش اثر کربن و با توسعه فن آوری های موجود تمرکز کنیم. ”

با این حال ، بسته چنین چیزی را پیش بینی نمی کند. در مقابل ، برخی از تحلیلگران بر این باورند که کمیسیون خاموش شدن نهایی موتورهای احتراق داخلی را تا سال 2035 صادر می کند. این باید با تشدید سرعت انتشار سریعتر حاصل شود.

وزیر هاولیچک هشدار می دهد که یک میلیارد از فروش سهمیه در کارخانه فولاد در استراوا می تواند به راحتی از بین برود

این امر همچنین می تواند بر بزرگترین کارفرمای خصوصی جمهوری چک ، خودروساز odakoda Auto که متکی به تحرک الکتریکی است ، اما عجله ای برای ترک موتورهای احتراق داخلی ندارد. به همین دلیل است که این خودروساز در مورد برنامه ها با قید شرط عمل می کند. سخنگوی odakoda ، مارتینا گلیچوا ، گفت: “سیستم EU-ETS و گسترش آن به حمل و نقل جاده ای و ساختمانها باید ابعاد و هزینه های اجتماعی را نیز در نظر بگیرد” و افزود كه این خودروساز از فعالیت های منجر به بی کربناتی شدن حمل و نقل به طور كلی استقبال می كند.

بسته Fit for 55 قصد دارد تغییراتی را در همه بخش ها از انرژی گرفته تا تجارت و حمل و نقل ایجاد کند. هدف این است که اروپا تا سال 2050 به اولین قاره بی آب و هوا در جهان تبدیل شود. تا سال 2030 ، کشورهای اتحادیه اروپا توافق کرده اند که میزان انتشار گازهای گلخانه ای را 55 درصد نسبت به سطح 1990 کاهش دهند ، که 15 درصد بیشتر از برنامه اولیه است. پیش نویس بسته ، نقطه آغاز گفتگو بین کمیسیون اروپا ، پارلمان اروپا و کشورهای عضو خواهد بود.

حمل و نقل دریایی

بلندترین بحث ها درباره قوانین جدید در خارج از جمهوری چک در حال انجام است. این امر توسط شرکت های حمل و نقل آغاز می شود ، شرکت هایی که از تغییر می ترسند و مخالف این هستند که تأثیر مثبت آن بر محیط زیست قابل اغماض باشد. “یک اشتباه عجیب در اروپا وجود دارد که این نوع اقدامات تحت فشار قرار دادن مناطق همسایه برای رفتار مشابه است. اما صادقانه بگویم ، من فکر می کنم این کاملاً برعکس است. “، گفت:” لارس رابرت پدرسن “از CNBC از BIMCO ، بزرگترین انجمن حمل و نقل بین المللی جهان.

او می ترسد که این پیشنهاد فقط پول صاحبان کشتی را که می توانند برای نوسازی ناوگان و خرید کشتی های سبزتر اختصاص دهند ، جذب کند. حمل و نقل مسئول 2.5 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای در جهان است. در حال حاضر روش های مختلفی برای صرفه جویی در مصرف سوخت وجود دارد ، به خصوص با حرکت در انرژی کم.

میزان مجاز انتشار نیز در صنعت کاهش می یابد.  و بدتر هم خواهد شد

با این حال ، سورن تافت ، رئیس شرکت حمل و نقل دریای مدیترانه ، دومین شرکت بزرگ حمل و نقل جهان هشدار می دهد که تا زمانی که سوخت های کم کربن به طور گسترده در دسترس نباشد ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای اثر مورد انتظار را نخواهد داشت. وی می گوید ، اگر كشتی های اروپایی مجبور به كاهش سرعت شوند ، این فقط باعث افزایش تعداد شناورها در دریا می شود.

به نمایندگان حمل و نقل اطمینان داده می شود که هر پیشنهادی از سوی کمیسیون در روز چهارشنبه ، تا رسیدن به نتیجه نهایی ، مسیری طولانی در پیش دارد.



[ad_2]

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *