[ad_1]
در سه ماهه اول ، درآمد Škoda Auto با رشد حدود چهار درصدی نسبت به سال گذشته به 5.049 میلیارد یورو (130 میلیارد کرون) رسیده است. این خودروساز 249 هزار و 553 دستگاه خودروی سواری به مشتریان تحویل داده است كه 7.2 درصد بیشتر از سال گذشته است. این گروه در گزارشی اعلام کرد که مدل های Octavia ، Kamiq و Karoq محبوبیت ویژه ای در بین مشتریان Škoda دارند. وی همچنین به تقاضای زیاد برای مدل جدید Enyaq که یک خودروی اسپرت برقی است اشاره کرد.
“علیرغم شرایط چالش برانگیز مرتبط با همه گیر ویروس کرونا و کمبود نیمه هادی ها ، ما به دنبال سه ماهه اول موفقیت آمیز هستیم. … ما برای ماههای آینده نیز خوشبین هستیم. ”گفت توماس شفر ، رئیس هیئت مدیره odakoda Auto.
امسال شكودا به نوآوری های خود كه شامل اولین SUV كاملاً برقی از برند Enyaq iV یا نسل چهارم مدل فابیا است ، تكیه خواهد كرد. مارتین یانگ ، عضو عضو اتحادیه اروپا ، گفت: “ما با لیفت صورت از پرفروش ترین SUV های Kodiaq و Karoq پیگیری خواهیم کرد. اولین SUV کامپکت ما ، Kushaq ، وارد بازار هند می شود و به دنبال آن Octavia Pro که اخیراً در چین راه اندازی شده است ،” هیئت مدیره خودکار odakoda.
odakoda Auto سه کارخانه تولید در جمهوری چک را اداره می کند ، اما همچنین در چین ، روسیه ، اسلواکی و هند به طور عمده از طریق مشارکت گروهی و همچنین در اوکراین و قزاقستان با همکاری شرکای محلی تولید می کند. در بیش از 100 بازار فعالیت می کند. این خودروساز در حال حاضر ده خط مدل تولید می کند و سال گذشته بیش از یک میلیون خودرو به مشتریان تحویل داده است.
گروه مادران فولکس واگن سود عملیاتی خود را در سه ماهه اول بیش از دو برابر افزایش داده است. درآمد 4.8 میلیارد یورویی (124 میلیارد کرون) در مقایسه با سود حدود 900 میلیون یورویی یک سال پیش. با این حال ، آرنو آنتلیتز ، مدیر ارشد مالی ، امروز پیش بینی می کند که کمبود تراشه تأثیر بیشتری در صنعت خودرو در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول خواهد داشت.
[ad_2]
دیدگاهها